Förlåt för dålig uppis

Ja, förlåt mig för dålig uppdatering. Har inte haft tid till att blogga helt enkelt. Igår hade vi en mysig dag på nimis. Jag och Robyn är kungar på att klättra! Sen åkte vi till Möllehamn och åt en god lunch. Sen fick vi lite fin underhållning på det, haha. Sen åkte vi på en shopingrunda på lager 157. Fick med mig två basiclinnen hem. Dagen idag har tillbringats i min säng med popcorn, cola och jersey shore. Vi har blivit lite smått beroende av den serien nu. Har sett klart säsong ett och ska väl snart sätta på säsong två. Imorgon åker Robyn hem.. men jag åker med henne upp till Stockholm! Superglaaaad tjej! Vi ska gå på pridefestivalen på lördag och sen ska vi till uppsala och kolla när Robyns kusin hoppar fallskärm. Sen blir det en grillkväll med lite folk. På måndag åker jag till Lidingö för att spendera några dagar med mina småkusiner. Sen kommer jag hem på torsdag igen. Måste ta vara på det sista av sommarlovet och inte slösa bort det på slappdagar. Detta blev ett ganska långt onödigt inlägg. Tror att en fjärdedel av mina läsare orkar läsa hela.. Tack för mig ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

martinsenz.blogg.se

Tjej / 14 år / Handboll / Fotografering / Vardag

RSS 2.0