Home Sweet Home

Skönt att vara hemma igen. Har haft en fantastiskt rolig vecka uppe i stockholm. Saknar dock det riktigt mycket. Gör ont i mig när jag inser att jag och Robyn antagligen inte kommer att träffas på jättelänge. Men vi sa att vi ska försöka åka upp on ner till varandra själva var eller varannan månad. Detta har varit en utav de bästa veckorna på hela lovet helt enkelt! Nu är det bara en och en halv vecka kvar på sommarlovet. Tiden har bara rusat iväg och när jag tänker igenom sommaren så har det varit en utav de bästa i mitt liv! Hörs mer imorgon, puss 
 
min bebis blev jätteglad när jag kom hem idag, hon går efter mig som en ryggsäck ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

martinsenz.blogg.se

Tjej / 14 år / Handboll / Fotografering / Vardag

RSS 2.0