Jag saknar dig mindre och mindre

Vart tog den vägen? Har varit jättedålig statistik idag. Får väl blogga lite mer..
Dagen har spenderats med Mimmi som jag sa i förra inlägget. Har haft jättekul. Var på sommarköket och åt lite glass och bara chillade. Har varit jättefint väder idag ju! Sen var jag på spelar/föräldrarmöte med handbollen. Pratade om den nya säsongen som börjar på fredag. Vi ska kaaanske åka skidor och sen kanske till Spanien. Hoppas hoppas hoppas! Sen när jag kom hem slängde jag i mig lite mat och stack ut med min små kompisar. Fick en liten sprick i högra hörnet på min mobil.. Men det är inget stort så det är skitsamma. Fast det var mest Axels fel.. Puss och kraaaam ♥
 
älskar dig min fina vän


Kommentarer
Michaela♥

Älskar dig med finaste du!♥

2012-08-20 @ 08:16:17
URL: http://michaelanadja.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

martinsenz.blogg.se

Tjej / 14 år / Handboll / Fotografering / Vardag

RSS 2.0