Sommarlovet 2012

Ja.. vad ska man säga? Kan beskriva det med tusen ord men det har varit en underbart bra sommar. Vädret kanske inte har varit det bästa hela tiden men jag har hittat på så mycket roligt. Mallorca, partille, stockholm, sommarkvällar med kompisar, stranden, solat, båstad och allt annat! Denna sommaren har varit den bästa på länge. Tack till alla som har gjort den så bra! Tack till mitt underbara lag som gjorde partille veckan till den bästa någonsin! Tack till Michaela, Axel, Affe och Linnea (och fler) som har gjort mina sommarkvällar underbara. Tack till min underbara bästis Robyn för att du är bara bäst. Kan skriva tack till så många..
SOMMAREN 2012 NÅGOT JAG ALDRIG KOMMER GLÖMMA
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

martinsenz.blogg.se

Tjej / 14 år / Handboll / Fotografering / Vardag

RSS 2.0