Godmorgon

Godmorgon bloggen. Var uppe till halv tre för att jag kollade på os invigningen.. Slösade 2 och en halvtimme av mitt liv på att vänta på one direction skulle uppträda. Men såklart var det på closning cermony de skulle uppträda. Skit och mög på det. Idag blir det sport för hela slanten. Jag är intresserad av de mest inom sport så os är ju perfaaaa! Ska kolla fotboll sverige-japan(?) damer klockan ett. Sen vid fyra sticker jag ner till Olympia och kollar HIF-Nörrköping. Sen kanske jag hinner se lite av handbollen som börjar 17.15! Dock ska det vara åska och skit idag så får se hur det blir med Hif. Pooook



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

martinsenz.blogg.se

Tjej / 14 år / Handboll / Fotografering / Vardag

RSS 2.0