Dag 1 - detta är jag

Jag heter då Wilma och bor i Helsingborg som ligger i Skåne. Jag trivs här väldigt bra och har underbara vänner. Min familj består av min mamma, pappa, min hund och mina två storebröder Mikael och Marcus, men endast Marcus bor kvar här hemma. Min hund heter Ester och är 5 år. Hon är min bästa vän och ger mig alltid glädje när jag är ledsen. Jag är född 1998 alltså har jag nyss blivit fjortis! Jag går i en skola i stan som jag trivs ganska bra på. På fritiden spelar jag handboll flera gånger i veckan, det är något jag verkligen älskar. Sen spenderar jag mycket tid med mina kära vänner. Har även en kamera som jag fotar mina flesta bilder med. Just nu har jag inget större intresse av den, det går i omgångar. Ställ gärna frågor om ni vill veta något mer, kraaaaam 
 
bilden på mig och mina bröder är två år gammal ♥
 
 


Kommentarer
Mikael

Vad fotar du dina andra bilder med om inte kamera? ;)

Svar: Iphonen :)
Wilma

2012-06-24 @ 00:34:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

martinsenz.blogg.se

Tjej / 14 år / Handboll / Fotografering / Vardag

RSS 2.0