Dag 4 - Intresse

Har ganska många intressen egentligen. Handboll, vara med vänner, fota, musik och lite allt möjligt. 
Jag spelar handboll 3 gånger i veckan och älskar det! Jag har ett underbart lag som alltid är glada och alla är snälla mot varandra. Jag har spelat handboll i 2-3 år nu. I höstas bytte jag klubb till Ov och jag har inte ångrat mig alls.  Skolveckor så är jag oftast inte med någon efter skolan. Träning och läxor går före. Helgerna går oftast till match och att umgås med vännerna. Nu på sommarlovet så har jag så mycket tid för mina vänner som behövs vilket är jätteskönt! Fotar gör jag lite då och då. Har inte så mycket intresse för det som förra året. Men jag fotar iallafall någon gång i veckan! Jag fotar, naturen, saker, människor, djur, vatten och allt annat som finns.. 
Jag har en ganska blandad musiksmak. Just nu lyssnar jag mycket på one direction i och med att jag har blivit lite små beroende av dom (fråga mig inte varför). Det är bara att fråga om ni undrar något! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

martinsenz.blogg.se

Tjej / 14 år / Handboll / Fotografering / Vardag

RSS 2.0