Dag 5 - Din bästvän

Jag har två allra bästa vänner! Det är Robyn och Emma. Därför kommer jag att skriva om båda för det är omöjligt att välja någon utav dom. 
 
Robyn Johansson 
Har känt dig exakt hela mitt liv i och med att våra mammor är vänner. 
Vi har så otroligt mycket minnen! Vi har både bra och dåliga minnen men alla är lika värdefulla. 
Tänk på allt vi har gjort tillsammans. Tappat pizzan.. klassiker. Kissat på oss i vilda musen när vi var typ sju? 
Alla gånger vi varit i Mallorca har varit helt underbart roliga. Haha, allt är kaos när vi är i närheten.. The typical Robyn och Wilma! Det ända som hindrar oss att träffas är de 55 milen som är i mellan oss två..
Du vet inte hur mycket jag saknar dig varje dag som går?!?! Det spelar ingen roll om vi inte har träffats på ett halvår eller vi precis har sagt hejdå. Jag saknar dig lika mycket ändå.. Det är tufft att vara så långt ifrån varandra men vi vet att vi snart ses igen. JAG ÄLSKAR DIG ÖVER HELA UNIVERSUM MIN BÄSTA VÄN! Du får alltid mig att le!
 
Emma Svensson 
Det är galet att vi har känt varandra i 9 år nu. Så mycket minnen som aldrig kommer att glömmas bort. Du är den utav mina vänner som jag umgås mest med. Vi kan skoja om nästan vad som helst utan att någon av oss tar illa upp. Ibland kan vi reta oss på varandra men vadå? Vi vet ändå hur mycket vi betyder för varandra. Har du tänkt på att vi aldrig har haft ett riktigt bråk. Vi har alltid hållt ihop som helan och halvan. Aldrig sviktit varandra. Att ha en vän som dig är guld värt. Jag kommer aldrig lämna dig min älskade momin! Du är bäst, jag älskar dig obeskrivligt mycket ♥ 
 
 
 
 


Kommentarer
Emma

Du är bäst! ;*

Svar: <3
Wilma

2012-06-27 @ 21:30:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

martinsenz.blogg.se

Tjej / 14 år / Handboll / Fotografering / Vardag

RSS 2.0