Inga svinkoppor = Glad tjej

Yepyep, inga svinkoppar var det iallafall. Läkaren visste inte riktigt vad det var men antagligen bara lite utslag som går bort snabbt, skönt. Imorgon är det midsommar, har inte riktigt klart om vad jag ska hitta på men det löser sig! Riktigt härligt väder idag, men känner inte riktigt att jag vill gå ut bland folk och hitta på något så som jag ser ut med mina utslag. Men det är iallafall bättre än i morse. Har inte presenterat mig på bloggen så tänkte göra en klassiker när man skaffar ny blogg. 10 dagar om dig själv (eller vad det nu heter). Börjar nog nästa inlägg :) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

martinsenz.blogg.se

Tjej / 14 år / Handboll / Fotografering / Vardag

RSS 2.0