Förlåt för dålig bloggning i helgen

Måndag idag, ny vecka, nya läxor osv.. Helgen har varit riktigt rolig! I fredags var det träning och sånt sen träffades jag lite kompisar på kvällen. Dagen efter var det ju en träningscup. Gick väl sådär men det var roligt att komma i gång igen. Sen kollade jag film med Michaela, Filiph och Tony på kvällen. Söndagen spenderades med samma personer men plus Julia. Sen var det helgen slut, gick riktigt snabbt.. Imorgon så börjar vi med styrketräning på IH istället för träningen så är det varannan tisdag jag ska göra det. Det är typ såna maskiner och tynglyftning, ska bli riktig biff nu, haha! Nu måste jag blåsa håret och sen ska jag göra lite läxor. pusssss 
 
saaaaaknad  ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

martinsenz.blogg.se

Tjej / 14 år / Handboll / Fotografering / Vardag

RSS 2.0