Helgens sista dag

Denna helgen har verkligen rusat förbi! Fredag till Lördag sov ju Elsa och Matilda här. Vi hade det hur mysigt som helst! Efter de hade åkt hem så la jag mig och somnade. Var helt slut och sen på kvällen fick jag feber och näsan rann som en fontän.. Idag vaknade jag till en täppt näsa men lite bättre har det blivit. Tror inte att jag har haft någon feber idag. Tveksamt om det blir skola imorgon.. Men någon match blir det iallafall inte. Skulle egentligen spela första matchen i a-serien denna säsongen imorgon men det kan jag bara glömma. Ska ta ipaden och pärondryck och mysa ner mig till ett avsnitt av gossip girl.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

martinsenz.blogg.se

Tjej / 14 år / Handboll / Fotografering / Vardag

RSS 2.0