Words will be just words til you bring them to life

Haaaallå ja. Dagen tillbringades i skolan och sen hängde Julia med mig hem. Såklart sätter vi på en skräckfilm fast vi båda är dörädda för allt sånt.. Slutade med att Julia grät floder och jag försökte lugna henne.. men det gick ju inte så bra i och med att jag var minst lika uppjagad. HEMSKASTE FILMEN NÅGONSIN SÄGER JAG BARA! Se inte den.. Sen stack vi TIll Filiph ett tag och var där med han och Michaela till nio. Nu måste jag sova, godnatt ♥
 
haha, skulle hitta en bild.. söker på filmen och så kommer det upp massa bilder från filmen.. NU BLEV JAG RÄDD IGEN! Tror inte att jag kommer kunna sova.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

martinsenz.blogg.se

Tjej / 14 år / Handboll / Fotografering / Vardag

RSS 2.0